Kultur
En bild från filmen som visar en blå varelse.

Avatar 2 i december

Filmen Avatar från 2009
gjorde succé när den kom.

Det är filmen som
tjänat mest pengar på bio
av alla filmer någonsin.

I december i år
kommer en ny film
på bio om varelserna
från månen Pandora.
Den nya filmen heter
Avatar: The way of water.

– Varje scen i filmen
är skapad för att visas
på den största skärmen
och med den bästa kvaliteten.

Det säger James Cameron.
Det är han som gör filmen.

De närmaste åren
ska det också komma
tre filmer till om Avatar.

På grund av tiden
med viruset corona
har filmerna blivit försenade.

8 SIDOR/TT

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

  1. Anonymous says:

    Hej! Jag ska kolla Avatar med min moster,pappa och mamma på bio. Det ska bli kul för jag älska filmen

  2. Zoransson says:

    Hmmm … coronaviruset har vi haft i två år nu. Första Avatar filmen komm 2009!

  3. lol says:

    ÄNTLIGEN det var väldigt läge sen jag såg Avatar 1 men ändå HURRA!!!

  4. Emopower69 says:

    Oj vad mycket pengar det kommer kosta🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂😊🙂😊😊😊😊😊😊😊🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

  1. Kommentera