Sverige
Ung man dödades av elström
Två unga killar hade tagit
sig in på tågspåren i Göteborg.
De klättrade upp på ett av tågen.
Killarna kom åt el-ledningen
som ger tåget elström.
En av killarna dog.
Den andre fick svåra brännskador
och ligger på sjukhus.
Läkarna säger att även han
riskerar att dö av sina skador.
Olyckan hände i söndags.
8 SIDOR/TT
0 kommentarer
Inga kommentarer.