Kultur
Han står och skriker med en sköld och ett svärd. Det brinner i bakgrunden.

Zlatan är med i en film

Den som gillar
fotbollsspelaren
Zlatan Ibrahimovic
kan snart se honom på bio.
Zlatan är med i en film
som kommer snart.

Det är en film
som är gjord i Frankrike.

Den handlar om de kända
figurerna Asterix och Obelix.

Zlatan spelar en vakt
hos kejsaren Caesar.
Vakten heter Antivirus.
Han är med ganska
lite i filmen, i två scener.

Filmen heter
Asterix och Obelix: I drakens rike.
Den kommer på bio
i Sverige den 10 februari.

8 SIDOR/TT

Vad tycker du om nyheten?

12 kommentarer

  1. Bebi Peggy says:

    Kanske detta blir början på en ny karriär för Zlatan den dag han inte längre orkar spela fotboll. Jag är nästan säker på att Obelix kommer smälla till hans rollfigur så som han alltid gör mot romare i serierna.

  2. gillar fredag says:

    Att ZLATAN kommer att vara med i Asterix och Obelix! Jag älskar dem!

  3. Anonymous says:

    Kul att man kan se Zlatan på bio.Men jag tror det här jobbet passar bättre åt Neymar.För han är en så bra skådespelare.

  1. Kommentera