Sport

Södertälje tillbaka i elitserien

Södertälje är tillbaka
i elitserien i ishockey.
Skellefteå får spela kvar i elitserien
också nästa år. Malmö åker ur elitserien.

Det blev resultatet av kval-ligan
som blev färdigspelad i söndags.
Malmö förlorade den avgörande
matchen mot Leksand.
Det räckte för Södertälje
som spelade oavgjort mot Björklöven.

Skellefteå vann sin sista match mot Rögle.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera