Sverige

Nyfött barn lämnades

Ett övergivet barn hittades i moskén
på Södermalm i Stockholm på onsdagen.
Någon hade lämnat barnet i ett bönerum.
Barnet var bara några dagar gammalt.
Vid barnet fanns en lapp
som berättade att mamman lämnat det.

Barnet mår bra och kommer tills
vidare att få bo i en foster-familj.
Polisen har inga spår efter mamman.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera