Din vardag
En person formar sina händer till ett hjärta. Det är motljus, personen och hjärtat blir en mörk skugga. I bakgrunden solen och en vacker blå himmel.

En dag att fira kärleken

Den 14 februari
är alla hjärtans dag.
Det är en dag då många
firar kärleken.

Då brukar många människor
ge presenter till någon de älskar.
Det kan vara blommor
eller något annat.

Men alla hjärtans dag
går att fira på andra sätt.
Det går också att fira kärleken
till vänner, familj eller någon annan.

Det är en dag då du kan
tänka extra mycket
på någon som är ensam.

Och du måste inte köpa något
för att fira.
Det kan räcka med att vara
snäll mot folk du möter.

Du kan bjuda en vän på fika.
Du kan säga till någon
att du tycker om den.
Du kan krama din familj.

Det är också att fira
alla hjärtans dag.

8 SIDOR

Ska du fira alla hjärtans dag 
på något särskilt sätt?
Skriv gärna en kommentar.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

  1. Anonymous says:

    Jag är ensam 😞
    Och har inte någon att fira med.På grund av jag är förlamad 🥹

    1. 8 Sidor says:

      Hej,
      vad tråkigt att höra
      att du känner dig ensam.
      Hoppas att du har någon
      att prata med.
      Hälsningar 8 Sidor

  2. Saga Nasiri says:

    Jag är ensam 😔
    Man mina barn köpte en verkar blommar till mig 🤩🤩⚘️⚘️😘

    1. 8 Sidor says:

      Hej,
      vad fint att höra
      att du fick en blomma av dina barn!
      Hälsningar 8 Sidor

  3. hasse says:

    Jag är ensam 😞
    Och har inte någon att fira med.På grund av jag är förlamad 🥹

  4. Luisa says:

    GRATTIS PÅ ALLA HJÄRTANS DAG!!! Grattis till alla-sötnosar på 8 sidor, till dig Hasse, till anonym, till dig Bebi Peggy stor bamsekram!!! (Min man gratulerade mig på morgonen)…ha en härlig dag allihop!!!❤😍🥰

  5. Äkta Theo says:

    🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪

    Jag åt geléhjärtan på skolan!

  6. Anonymous says:

    Grattis för allt, hjärtans dag. Jag hoppas att alla ska ha en rolig dag❤🥳

  7. Bebi Peggy says:

    Jag har ingen att fira med längre. Jag kan heller inte skriva mer, eftersom jag har pekfingret i bandage.

    1. 8 Sidor says:

      Vad tråkigt att höra Bebi Peggy,
      hoppas du mår bättre snart!
      Hälsningar 8 Sidor

  8. Luisa says:

    Tck ska ni ha att ni gratulerade mig-på 8 sidor! Ha en fin dag! Du Bebi faktisk har det jättejobbigt men jag tror att det blir bättre för dig också! Ha en fin dag med din mor och bror också! Titta på en romantisk film och du ska veta att jag ber för dig till gud! Trevlig Valentine till dig!!!❤

  9. Luisa says:

    Hoppas att du Bebi Peggi hade fin dag! Jag tänker på dig! Kram från mig-M Men vi alla måste göra Valentine varje dag…jag var på bibliotek säga HAPPY VALENTIN till vår bibliotekarie och han sade: “Idag är alla trevliga och imorgon vill alla otrevliga igen”! Vad synd!!!

  1. Kommentera