Sport

Förlust i handboll

Det blir ingen medalj för de svenska
herrarna i handbolls-VM.
I söndags förlorade de mot
Ungern med de knappa siffrorna 31–30.
Det var en jämn match men Sverige
missade flera viktiga straffar.
I lördags förlorade Sverige mot Frankrike.
Sverige spelar mot Slovakien
på tisdag. Om svenskarna vinner
finns det en chans till en femteplats
i VM för det svenska laget.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera