Kultur
Pernilla på scen framför massa människor.

Wahlgren fortsätter

Artisten Pernilla Wahlgren
har lett programmet
Allsång på Skansen i två somrar.

Programmet som går
på SVT är mycket populärt.

I tisdags var det sista
programmet för i år.
Då berättade Pernilla Wahlgren
att hon ska fortsätta
att leda programmet
nästa sommar igen.

– Jag stannar kvar
så länge folk är nöjda
och tycker att jag gör
ett bra jobb,
säger Pernilla Wahlgren
till nyhetsbyrån TT.

8 SIDOR/TT

Vad tycker du om nyheten?

6 kommentarer

  1. Anonymous says:

    Jag hoppas att Pernilla kan sätta ihop håret någon gång pannluggen blåser ju alltid i ansiktet och stör kan hon inte har ihopsatt hår någon gång tack för ordet

  2. Lisa says:

    Toppen att du blir kvar älskar glädjen du ger oss alla
    Du är en fantastisk program ledare
    Tack🩷💕👍👍🥂🥂

  3. Marketta hansson i tumba says:

    Jag tycker att hon är en glädjespridare. Trevlig glad snygg positiv tjej.trevlig att titta på. Artisterna va det värre med. Inte mycket och komma med. Fanns några bra artister. Pernilla du är en klippa. Puss o kram på dig och lycka till I livet.

  1. Kommentera