Kultur
Hon har mintgrön kavaj på sig. Han har en brun tröja.

Nytt program med musik

Malin Olsson och Eric Saade
ska leda ett nytt program i SVT.

I programmet ska tonåringar
mellan 13 år och 15 år tävla i musik.
De ska sjunga nya låtar.
Hello Mello heter programmet.

– Det är Sveriges
framtida stjärnor som är med,
säger Eric Saade.

Det är fem tävlingar
och sedan en final.

Den som vinner kommer
sedan att få sjunga i den vanliga
Melodifestivalen nästa år.

– Det är häftigt att se en ung
människas dröm bli verklighet,
säger Malin Olsson.

Programmet Hello Mello
ska gå på söndagar.
Det börjar den 27 oktober.

8 SIDOR/TT

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

  1. skola says:

    Jag är i inte 13år. Jag vill inte vara med i tävligen.😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

  2. Hej says:

    Malin Olsson är bäst ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️

  1. Kommentera