Sport

Annika Sörenstam vann HP Open

Annika Sörenstam
vann golftävlingen Compaq/ HP Open
i helgen. Annika spelade
fantastiskt bra under den
sista tävlingsdagen.
Hon satte ett nytt banrekord
med 64 slag.

– Det är min bästa runda någonsin
på en svensk bana.
Allting stämde perfekt i dag,
sade Annika Sörenstam
efter tävlingen.

Det blev svenskt på andra plats också.
Karin Koch spelade också mycket bra
men var två slag sämre
än Annika Sörenstam.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera