Bankmän skadade av knivman
Två män skadades svårt på en bank
i Göteborg på måndagen.
Männen jobbar på banken.
På förmiddagen kom en man med
kniv in i banken.
Han överföll männen och högg dem
med kniven. Sedan gick han lugnt därifrån.
Männen fick svåra skador.
Men läkarna tror att de kommer
att överleva.
Det är ännu inte klart varför männen
blev knivhuggna.
Mannen har inte tagit några pengar
i banken. Polisen har gripit en man
som är misstänkt för överfallet.
0 kommentarer
Inga kommentarer.