Sport

Annika Sörenstam blev tvåa i US Open

Annika Sörenstam är världens bästa golfspelare.
Men i årets US Open var hon inte bäst.
Annika slutade tvåa i tävlingen.
Meg Mallon från USA vann.
Hon var två slag bättre än Annika Sörenstam.

Annika var mycket besviken.

– Jag gav allt jag hade.
Men jag blev utspelad,
säger Annika Sörenstam.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera