Sport

Umeå förlorade första finalen

Umeå förlorade den första finalen
i Womens Cup mot Arsenal.
Arsenal vann på bortaplan tack
vare ett långskott i slutet av matchen.
Skottet gick in och Arsenal vann med 1-0.
Nu får Umeå en mycket svår match
i London nästa helg.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera