Sverige
Två polisbilar står vid en vägg.

Poliserna vill ha hjälp

Två unga män sköts ihjäl
i området Biskopsgården i Göteborg.
Det hände sent i måndags.

Skjutningen kan ha att göra
med två gäng
som bråkar i området.
Det skriver
tidningen Aftonbladet.

Poliserna har inte
hittat den som sköt.
De behöver veta mer
om vad som hände.
Därför vill poliserna ha hjälp
De vill att folk
som kan ha sett något
ska kontakta poliserna.

8 SIDOR/TT

Vad tycker du om nyheten?

2 kommentarer

  1. Mia says:

    Hoppas man tar fast skyldiga, så otroligt jobbigt med dessa skjutningar.

  1. Kommentera