Sverige

Kvinna dog efter fall från balkong

På tisdagskvällen dog en kvinna
när hon föll från en balkong i Göteborg.
Grannar larmade polisen när de hörde bråk
i en lägenhet.
Men innan polisen hann fram
föll kvinnan från balkongen.
Lägenheten låg på femte våningen
och kvinnan dog genast.

En man har gripits misstänkt för mord.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera