Sport

Pim-Pim vann en stor tävling

Joachim Johansson
kallas för Pim-Pim.
Han är Sveriges bäste
tennisspelare.
I helgen visade han att
han också kan bli
en av världens bästa spelare.
Pim-Pim vann en stor proffstävling
i Adelaide i Australien.

Hann vann finalen med
2-0 i set över
Talyor Dent från USA.
Det är andra gången
som Pim-Pim vinner
en stor ATP-turnering.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera