Sverige
En polisbil.

Explosion i Södertälje

På onsdag kväll
var det en explosion
vid en villa i Södertälje.

En dörr och en annan
mindre del av
huset blev skadat.

Det var människor
inne i huset när
explosionen hände.
Men ingen blev skadad.

Poliserna vet inte
vad det är som
har exploderat.
De undersöker det.

Poliserna har inte tagit
fast någon person
för brottet.

8 SIDOR/TT

Vad tycker du om nyheten?

9 kommentarer

  1. Victory says:

    Det är synd om politikerna, som bara ville hjälpa utlänningarna från tredje världen.
    Tänk om de hade vetat att dessa bara ljuger om sina påhittade krig och bara är här för att stjäla våra länder i Europa. Vad gör de annars här? De hatar alla otrogna. Hela historien är full av muslimernas krig mot icke muslimer. Land efter land stjäl de.

  2. ----- says:

    så synd att säker på att många naiv pga finns folk vill ta över Sverige för att dom som synd på de som fyll hit till Sverige är blind finns grupp dom som är vill fyllt från dom terror men Sverige öppet för alla då dom kommer inne.

  3. Vinne says:

    Kan det inte sluta snart med alla explosioner, skjutningar och rån samt allt inom brottslingar och kriminella nätverk och gäng!!! 😡

  4. Katarina says:

    Skönt att jag flyttade därifrån och kommer aldrig sätta min fot där igen skräpstad rekommenderar ingen att bo där

  5. Ana Tristant says:

    Hej!Visst finns det kriminella i Södertälje men det finns i andra städer också.Här finns det också skötsamma arbetare och vanliga civila både svenskar och invandrare som är vâldigt vänliga och exemplariska medborgare. Jag ber om respekt för dem.Jag vill också kalla den Solidaritälje för den delen. M.v.h
    Ana

  1. Kommentera