Sverige
Två poliser undersöker platsen.

Man död i Malmö

En man var ute
och gick med sin hund
i Malmö i onsdags kväll.
Då ska han ha hamnat i bråk
med flera yngre personer.

Poliserna fick sedan
ett larm om en skadad man.
Mannen fick åka ambulans till sjukhus,
men han dog av sina skador.
Han var ungefär 60 år.

Han hittades skadad
nära Stenkulaskolan i Malmö.
Inga fler personer var kvar där
när poliserna kom dit.

Poliserna vet inte ännu
vad som har hänt.
De vill gärna ha
tips från människor
som kan ha sett något.

Poliserna misstänker
att mannen har blivit mördad.
Poliserna har inte tagit fast
de som gjorde det.

8 SIDOR/TT

Vad tycker du om nyheten?

17 kommentarer

  1. v says:

    fy usch man vågar inte gå ut längre.nu får Ulf Kristersson göra något åt brottslingar.!!!nu räcker det

  2. Lars says:

    Det är skrämmande att man inte ska våga gå ut med sin hund🤬😡😢

  3. .... says:

    vi måste börja protestera mot våldet som finns i Sverige. jag vill känna mig säker när jag är ute.

  4. Conny says:

    De får inga straff de kriminella ungdomarna i Sverige. Då blir det såhär. Vi har varit så naiva. De måste bli stenhårda regler, så att de förstår att detta beteende är
    inte acceptabelt.

  5. Zena ezzeddin says:

    va menar de alltså är barnen för bra ELLE WHAT THE F4 VA HÄNDE TILL HUNDEN?! HITTA DE HÄR DUMMA BARN.

    1. 8 Sidor says:

      Hej!

      Det är inte säkert att det
      var ett brott mot mannen.
      Det kan ha varit en olycka,
      säger poliserna.
      De ska undersöka mer.

      Hälsningar från 8 Sidor

  1. Kommentera