Kultur
Så mycket bättre

Så mycket bättre är tillbaka

Nu börjar en ny säsong
av tv-programmet
Så mycket bättre.

I programmet får svenska
musiker sjunga varandras
låtar. Varje avsnitt handlar
om en av artisterna.
I första avsnittet är det
Tommy Nilssons dag.

De andra artisterna är
Jill Jonson, Danny Saucedo,
Lisa Ekdahl, Little Jinder
och Magnus Carlson.
Artisterna bor tillsammans
i ett hus på Gotland.

Den kände sångaren
Freddie Wadling skulle
också ha varit med.
Men han dog i somras,
precis innan programmet
spelades in.
Innan han dog hann han
spela in de andra artisternas
låtar. I programmet kommer
de att lyssna på Wadlings
sång.

Programmet sänds
i TV4 på lördagar klockan 20.00.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera