Kultur
Jon Henrik och Aninia och Wiktoria

De gick till final i Melodifestivalen

Många trodde att Loreen
skulle gå direkt till final i
Melodifestivalen.

Men så blev det inte.
Wiktoria och Jon Henrik
och Aninia var de artister
som fick flest röster.
Wiktoria sjöng låten As I lay me down.
Jon Henrik och Aninia sjöng
En värld full av strider.

Loreen får tävla i andra chansen
med sin låt Statements.
Det får Axel Schylström också göra.
Hans låt heter När ingen ser.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera