Kultur
Vinnarparet dansar.

Jon Henrik dansade bäst

Artisten Jon Henrik Fjällgren vann
danstävlingen Let’s Dance i TV4.
Det var inte många
som tippade honom som vinnare
när tävlingen startade.

– Det känns som jag hoppat
in i något som inte är min grej,
sade han själv.

Men sedan dess har han
dansat som en stjärna.
I finalen vann han med en tango,
en samba och en showdans.

– Det har inte varit lätt.
Men i kväll kom jag ihåg allt,
sade han efter segern.

Tvåa i finalen blev komikern
Daniel Norberg.

8 SIDOR/TT

 

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera