Fyra tusen måste sluta på Ericsson
Det går dåligt för teleföretaget Ericsson. Ericsson säljer inte lika bra och vinsten har sjunkit. Företaget tjänar för lite pengar. Nu måste företaget spara genom att minska sina kostnader. – Nu måste folk sluta. Omkring 4000 personer runt om i världen kan bli tvungna att sluta, säger Ericssons chef Carl-Henric Svanberg. Ericsson har anställda i […]