Vänsterpartister valde Ohly
Lars Ohly valdes i helgen på nytt till ledare för vänsterpartiet. Han fick nästan alla röster på partiets möte.Men han fick inte alla röster. Det var konstigt eftersom det inte fanns någon annan att rösta på. De som röstade mot Ohly gjorde det för att protestera mot partiets politik. Vänsterpartiet har problem med att medlemmarna […]