8 Sidor

Ingen radio

Tyvärr blir det inga inlästa nyheter
tisdag och onsdag.
På torsdag kan du lyssna
på nyheterna igen.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

  1. Sara says:

    Jag tycker skolorna ska stänga ner för att de många som är sjuka plus att de corna viros så tycker går på luften

  1. Kommentera