08 Stockholm vann SM-guld i basket
08 Stockholm är Sveriges bästa damlag
i basket. Laget vann SM-guldet
efter 3-0 i matcher mot Luleå.
Den tredje matchen slutade
70-57 till stockholmslaget.
– Det känns fantastiskt skönt,
sade 08-tränaren Anders Härd
efter finalsegern.
08 Stockholm har gjort ett otroligt bra slutspel.
Laget har faktiskt inte förlorat
en enda match i årets slutspel.
I Luleå var det deppigt.
Laget förlorade i SM-final
för tredje året i rad.
0 kommentarer
Inga kommentarer.