Din vardag
En hand drar ut en sladd ur kontakten

Elen blev dyrare

Det blev dyrare att bo i Sverige
förra året.
Priserna på el, värme och vatten
ökade mer än vanligt.

I snitt fick vi betala
hundra kronor mer i månaden.
Det är särskilt elen
som blivit dyrare.

– Det är den största ökningen
på tio år, säger Hans Dahlin.

Han är ledare för
Nils Holgersson-gruppen.
Det är de som undersökt
priserna för att bo i Sverige.

8 SIDOR/TT

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

  1. Milena says:

    Det är dåligt! Människorna har det svårt just nu och några saker kan göra staten billigare!

  2. reza says:

    krig har också börjat igen mellan iran och usa .allting blir dyrare . tredje värld kriget

  3. Muhamed says:

    Gå ut i friska luften så sparar ni el.Spring för att skapa värme.

  4. Milena says:

    Det är sant men vi har dyrt lägenhet och så vidare!! Men vi slösar inte!

  1. Kommentera