Kultur
Billie i en beige tröja.

Hennes låt är mest populär

Det går mycket bra
för artisten Billie Eilish från USA.
Hennes låt Bad guy var den låt
som flest människor i hela världen
lyssnade på förra året.
Människor har lyssnat på låten
över 19 miljoner gånger.

Billie Eilish skriver ofta texter
om att må dåligt.
Hon är också den yngsta artisten
som har gjort en låt
till en James Bond-film.

Här kan du lyssna på Bad guy:

Bad guy

8 SIDOR

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

  1. only.sandra(: says:

    jag tycker om billie eilish lite men jag tycker mer om katy perry

  2. OMG says:

    Jag älskar henne. tyvärr bor jag inte i USA så jag kan inte träffa henne,men hon kommer lite till Sverige men inte ofta

  3. mamman petra says:

    omg min lilla tjej älkar henne det är ok min pappas tjejs barn s barn e billis ex😂

  4. Wilhelm löväng says:

    bad gie? för jag tycker att den är lite bra inte gätte bra.🙂

  5. Mal says:

    Hon är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. hello says:

    Tycker jätte mycket om denna ny heten och älskar också Billie Eilish 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

  7. Tilde says:

    Jag älskar billie är så ar på att sjunga på sitt sätt och hon är alltid sig själv

  1. Kommentera