Kultur

Bildgalleri

  1. Artisten Ana Diaz.
  2. Benjamin Ingrosso.
  3. Plura Jonsson. Foton: TT

De ska sjunga andras låtar

Så mycket bättre
är ett mycket populärt
program i TV4.

Varje sommar träffas
ett gäng svenska artister
på Gotland. 
De pratar om sina liv. 
Och sjunger varandras låtar. 

Nu är det klart vilka artister
som ska vara med i år. 
69-åriga Plura Jonsson 
är en av dem. 
Han har varit med tidigare. 

– Då var det dags att 
skämma ut sig igen.
Jag har knappt träffat
någon sedan januari
så det ska bli intressant, 
säger Plura i TV4. 

Lisa Nilsson är en annan
artist som är med 
för andra gången. 
Helt ny är däremot
Ana Diaz

– Det är lite nervöst. 
Men saker som jag blir rädd för
är jag intresserad av, 
säger Ana Diaz. 

De andra som ska vara med
i programmet är:

Benjamin Ingrosso
Markus Krunegård
Helen Sjöholm
Tommy Körberg
Loreen
Newkid
Lili & Susie
Silvana Imam
Jakob Hellman
Tove Styrke

8 SIDOR/TT

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

  1. ::)))))))))))) dfghjklöäölkjhgfghjk says:

    jag brukar sjunga ” MM YEAH YEAH MM YEAAAH”

  1. Kommentera