Kultur
De är på en scen. De är glada och tittar in i kameran.

De gick till final

I lördags var
den tredje delen
av Melodifestivalen.
Den var i Lidköping.

De två norska bröderna
Marcus och Martinus
sjöng låten Air.
De gick vidare till finalen.
Det gjorde också Paul Rey
med låten Royals.

Två artister
gick till semifinalen.
Det var Nordman
och Melanie Wehbe.

Laurell, Ida-Lova
och Casanovas
är ute ur tävlingen.

På lördag är
den fjärde delen
av Melodifestivalen.
Den är i Malmö.

8 SIDOR

Vad tycker du om nyheten?

8 kommentarer

  1. Linda jangenteg says:

    jag hejade på casanovas
    det var så himla trist att det åkte ur
    hur röstar folk
    mvh linda ett troget dansbandsfan

  2. Vill vara Anonym says:

    Jag tycker det känns konstigt om dom ska representera Sverige i eurovision😊

  1. Kommentera