Kultur
Artisterna kramas och ler in i kameran.

De gick till final i Mello

I lördags var första
tävlingen i årets Melodifestival.

Bandet Smash Into Pieces
och artisten Lisa Ajax
gick direkt till final.

Smash Into Pieces låt
heter Heroes are calling.
Lisa Ajax låt heter Awful liar.

– Det känns jättebra,
sa Lisa Ajax till tidningen
Expressen efter att hon vunnit.

Samir och Viktor
och Melina Borglowe
åkte ur tävlingen
med sina låtar.

Elisa Lindström med
låten Forever yours
och Adam Woods med låten
Supernatural
blev trea och fyra i tävlingen.

De får en ny chans att tävla
om en plats i finalen.
Den tävlingen är
den 5 mars.

På lördag den 10 februari
fortsätter Mello med
deltävling 2.

Finalen är lördagen
den 9 mars.

8 SIDOR

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

  1. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA says:

    JJJJAJJAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳DE JICK VIDARE 😎🥳😎🥳🥳🥳😎🥳🥳😎🥳😎🥳😎🥳😎🥳😎🥳😎😴😎😴😎😴😎🥳

  2. Heitor says:

    Wow redan i final?😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😅😅😅😅😅😅

  3. Heitor says:

    Nice att de kom till finalen🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😃😃😃😄😄😄😊😊😊

  4. Anonymous says:

    Hahahahahahahahahah🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  5. Linda jangenteg says:

    jag tyckte att elisa var bäst
    den var en riktig schlager i låten och samir och viktor var också bra

  6. hoppas ni kommer till eurovision says:

    Smash in to pieces är det bästa bandet i mello det finns ingen som slår dem 😃 HEJA SMASH IN TO PIECES!🥳

  7. Elinor says:

    Jag älskar Lisa Ajax🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

  1. Kommentera