Kultur
De två vinnarna håller om varandra på scenen och håller i stora blombuketter.

De gick till final i Mello

Nu har det varit
den tredje tävlingen
i Melodifestivalen, Mello.

Två artister får tävla i finalen.
Det var Cazzi Opeia
med låten Give my heart a break
och Jacqline med låten
Effortless.

Cazzi Opeia var extra glad.
Hon har varit med och
skrivit både sin egen låt
och Jacqlines låt.

– Jag är så glad för
Jacqlines skull
och för min skull,
sa Cazzi Opeia.

Två låtar får en ny chans
att tävla för
att komma till finalen.

Det var Gunilla Persson
med låten
I won’t shake (La La Gunilla)
och Klaudy med låten För dig.

Nästa vecka är det en ny
deltävling i Mello.
Den är i Eskilstuna.

8 SIDOR/TT

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

  1. Människa says:

    Hej 8 Sidor!

    I del 4 är “—” extra långt, fixa gärna det.

    “— Jag är”

    Och i del 6 skriv gärna La, med stort L, fixa det också.

    “(La la Gunilla)”

    Tack!

  2. Anonym says:

    Cassio peia ägggggeeeeeeeeerrrrrrrrr🥳🎈🎊🪅🪩🎉🎉🪩🪅🎊🎈🥳🎈🎊🪅🪩🎉🪩🪅🎊🎈🥳🎈🎊🪅🪩🎉🪩🪅🎊🎈🥳🎈

  3. anonym says:

    Ta red sig själv ,må troligen du glomma det , det kommer det en tid och hittaer dig själv dyster .

  4. anonym says:

    både vi oss är ihop att försätta melodifestivalen det kan bli ske om och glomma oss elände .sinnelös ,meaninglös,inga begrebb, inte bara med galanskap. vi vill ha lugna i våra husen.

  5. anonym says:

    Från värje blomsterträdgård ä och aristerna är många . och galenskap frodas festivaler.

  1. Kommentera