Sport

Två svenska hopp utslagna i Australian Open

Jochim Pim-Pim Johansson
är utslagen ur australiska mästerskapen i tennis.
Han förlorade söndagens match
mot Andre Agassi från USA.
Amerikanen vann den jämna matchen
med 2-1.

Thomas Johansson förlorade också.
Dominik Hrbaty besegrade svensken
med 2-1 i set.
Thomas Johansson sade att han
kände sig sliten och hade ont i benen.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera