Sport

Annika Sörenstam vinner igen

Annika Sörenstam vann golftävlingen
i Dubai i helgen. Det var hennes första
seger i en stor golftävling på över ett år.

I Dubai var Annika två slag bättre
än tvåan Laura Davies.

– Det känns underbart.
Det har varit ett tufft år för mig
och det var skönt att jag kunde vinna här,
sade Annika efter tävlingen.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera