Brolenius bäst av svenskarna
Johan Brolenius är i bra form inför VM
i utförsåkning. I går, tisdag, blev han bäste svensk
i slalomtävlingen i Schladming i Österrike.
Brolenius kom på sjunde plats.
Johan Brolenius har åkt mycket bra efter jul.
I de tre senaste tävlingarna
har han varit femma, sexa och sjua.
André Myhrer kom på 11e plats
och Mattias Hargin blev 15e man i tävlingen.
De här tre svenskarna är ganska säkra
på att få åka i VM.
Markus Larsson och Jens Byggmark
slåss om den fjärde platsen i laget.
0 kommentarer
Inga kommentarer.