Sport

Inga nya lag i elitserien

Det blir inga förändringar i elitserien i ishockey.
Samma lag kommer att spela kvar i serien.

Det blev klart på måndagskvällen
när kvalserien avgjordes.
De gamla lagen från elitserien Rögle och Södertälje
vann kvalserien och får spela kvar.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera