Sport

Sverige missade bronset i VM

USA är världsmästare i ishockey för damer.
I VM-finalen vann USA över Kanada med 4-1.

Sverige hade siktat på att få slåss om guldet i VM.
Men Damkronorna fick spela om brons istället.
Det gick inte alls bra.
Sverige förlorade mot Finland med 4-1
och blev utan medalj.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera