Sport
Näslund slog rekord
Förra helgen vann
Sandra Näslund tävlingen
i skicross.
Nu har hon vunnit tävlingar
i världscupen 30 gånger.
Det är fler än någon annan.
Sandra Näslund slog rekordet.
Tidigare var det Fanny Smith
från Schweiz som hade rekordet.
– Vi kommer säkert att fortsätta
att tävla om rekordet hela,
vintern Säger Sandra Näslund.
Helgens tävling var i Frankrike.
8 SIDOR/TT
0 kommentarer
Inga kommentarer.