Sport
Folk håller upp Swenn Larsson i luften. Hon lyfter sina skidor.

Anna Swenn-Larsson vann

Anna Swenn-Larsson vann
en tävling i världscupen i slalom
för andra gången.
Hon vann på söndagen i Andorra.

– Det var nervöst.
Men jag hade en bra känsla.
Jag var säker på mig själv,
säger Anna Swenn-Larsson.

Första gången hon vann
en tävling i den alpina
världscupen var förra året.

I år har hon haft det svårt.
Hon har haft ont i ryggen.
Det har inte gått så bra
att åka slalom.

– Att jag vann känns
som en revansch, säger hon.

8 SIDOR/TT

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

  1. Kommentera