Sport
Han sprutar champagne på en annan kille.

Första segern för Dino

8 Sidor har tidigare
berättat om Dino Beganovic
från Linköping.

Han gillar att köra
snabbt med bilar.
Han tävlar med en bil
av sorten formel 3.

Dino Beganovic bor
i Italien, men tävlar
i många länder.

Nu har han vunnit sin första
tävling i formel 3.
Det hände förra veckan
i Melbourne i Australien.

– Den här segern
betyder otroligt mycket,
säger Dino Beganovic.

8 SIDOR/TT

Vad tycker du om nyheten?

8 kommentarer

    1. 8 Sidor says:

      Hej!

      Dino Beganovic kör för ett team
      som heter Prema Racing.

      /8 Sidor

    1. 8 Sidor says:

      Hej!
      Dino tävlar med en bil
      av sorten formel 3.
      /Hälsningar 8 Sidor

  1. Anonym says:

    Hej
    I år så finns det inga allsvenska lag från värmland i herr fotbollen.Det går inte att skriva på den sidan nu.Så jag får hålla på Göteborg och Halmia i år.😀😀🧡🧡😀

  1. Kommentera