Vänsterpartister valde Ohly
Lars Ohly valdes i helgen
på nytt till ledare för vänsterpartiet.
Han fick nästan alla röster
på partiets möte.
Men han fick inte alla röster.
Det var konstigt eftersom det inte fanns
någon annan att rösta på.
De som röstade mot Ohly gjorde
det för att protestera mot partiets politik.
Vänsterpartiet har problem med
att medlemmarna inte är överens.
En grupp vill förändra politiken.
Det var de som röstade mot Lars Ohly.
0 kommentarer
Inga kommentarer.