Klottrare i Örebrostraffas hårt
Två klottrande killar i Örebro
har fått sina straff.
De 19-åriga killarna hade sprejat
på många olika ställen i staden.
Bland annat hade de förstört
flera tågvagnar vid centralstationen.
Men klottrandet blev dyrt för killarna.
Nu har de dömts att betala
652 tusen kronor i böter.
– Grafitti har varit ett stort intresse
i hela mitt liv, sade en av killarna
vid rättegången.
8 SIDOR/TT
0 kommentarer
Inga kommentarer.