Sverige
Poliser vid ett hus.

Explosion i trapphus

I onsdags kväll
var det en explosion
i ett trapphus i ett hus
med lägenheter i Malmö.

Det ska ha varit en
handgranat som exploderade.

Det hände i området Rosengård.
Ingen människa blev skadad
men det blev skador i trapphuset.

Poliserna undersöker
det som hände.
De har inte tagit fast
någon misstänkt för brottet.

8 SIDOR/TT

Vad tycker du om nyheten?

3 kommentarer

  1. Andreas says:

    Det är vi skattebetalare som får betala. Är det ingen som kan göra något åt brotstakar. Dom förstör allt .

  2. anna says:

    brottstakarna härjar fritt. nu får regeringen göra något drastiskt. Sverige har blivit otryggt för oss.

  1. Kommentera