Världen

Kvinna satte eld på hotellet av misstag

I förra veckan brann ett hotell
i Paris och 22 människor dödades.
De flesta av dem var
invandrare från Afrika.

Nu har en kvinna erkänt
att det var hennes fel att det började brinna.
Hon säger att hon slarvade
tände eld på hotellet
av misstag. Det sade den
franska polisen i tisdags.

Vad tycker du om nyheten?

0 kommentarer

Inga kommentarer.

  1. Kommentera